Audition: Skellefteå

Shit, man kan verkligen ljuga bort saker och ting. Jag syftar förståss på ????, hon som sjöng två låtar. Skyller på att lappen föll av i början och att juryn därför började skratta, vilket gjorde att hon börja skratta. Lappen föll för det första av i slutet, och för det andra så var det ingen som skrattade. Så var Skellefteås auditions inledd.

På Expressen kan man läsa om Dennis, killen som juryn "uppmuntra" till att fortsätta sjunga. Samtidigt som jag tycker synd om honom så vill jag skratta åt honom. Han var så fruktansvärt dålig att det var inte sant! Och att han fortsatte. Jag förstår det inte. En gång, okej. Men flera gånger?
Med tanke på RaggarSimon. Han kunde ju inte sjunga. Men raggare som han är så valde han ju samtidigt fel låt, en raggarlåt. Sen kommer vi till det som stör mig mest. Nämligen när dom åkte raggarbil. Eller, alltså inte att dom åkte, utan vad poliserna hade att säga om det. Expressen skriver idag att det var dåligt gjort av Carolina och Carina att inte använda säkerhetsbältet. Polisen säger att "det ser verkligen illa ut, speciellt med tanke på att det är ungdomar som tittar." Då vill jag bara upplysa om att jag inte ens såg några bilbälten i bilen. Många gamla bilar har inga säkerhetsbälten.
Björn. Det finns två jättebra björnar nu! Björn Nilsson från Sista Chansen och PolisBjörn Nagander. Han var verkligen så himla bra! Och att han var snygg gör ju inte heller något. Men han var verkligen bäst idag! Helt klart.

Sen så hade vi ju kidnappningsduellen. Elin från Älvsbyn VS Johanna från Skellefteå. Tyvärr kom ingen av dom vidare. Och här blir jag riktigt, riktigt sur på juryn. Båda tjejerna var ju jättebra! Johanna var snäppet bättre faktiskt. Båda kommer in och sjunger bra. Inte ganska bra, utan bra! Och så skickar dom bara hem dom igen. Dom kunde inte ens komma med ett bra argument om varför dom inte gick vidare. I och för sig så är ju inte det så konstigt, eftersom dom var bra. Dom kunde ju inte säga att dom var dåliga, för det var dom inte. Dom slingrade sig och sa en massa konstiga saker. Kishti tyckte Elin var gnällig, och Peter tyckte hon var mähäig. Hon är inget av de, hon är bra! Det var Johanna också.

Juryns hårda komentarer ikväll:
"Kompis, du bord einte vara här, du borde vara i ett vadderat rum och måla teckningar med tårna." Haha, den var faktiskt ganska kul. Vet inte om jag kan säga elak, men rolig definitivt.
"Du är en helskön person, men nånstans i norra Sverige saknas det en byfåne just nu." Stackars RaggarSimon. Tror inte han tog det så hårt ändå. Han är raggare, då är man sån.
"Vad är det jag brukar vara allergisk mot? Uttal, tråkig personlighet? Är det därför det börjar klia över hela min kropp just nu? Den var inte elak, den sa bara som det var. På ett lite roligare sätt!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var tråk´-varning på Johanna och Elin. Det var det som var problemet tror jag. Dom var bara average, som alla andra. Hade inte DET.

2007-09-06 @ 21:59:33
URL: http://idolworld.wordpress.com
Postat av: Gabriel Wall

Hej
Jag har hört att du bloggar en del om idol
Kan avslööja en stor strippshow som idol envisas med att inte visa.
http://www.expressen.se/noje/idol/1.835006/han-hetsas-att-strippa
Fler avslöjanden kommer kl 1800 på min blogg, må väl

2007-09-11 @ 14:45:59
URL: http://attalskaenangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0