Favoritlista

Aftonbladets läsare har fått rösta på vem dom tycker bäst om i Idol 2007. Och här kommer hela listan:

1. Amanda Jensen (24.8 procent)

2. Marie Picasso (21.5 procent)

3. Daniel Karlsson (14.1 procent)

4. Andreas Sjöberg (8.0 procent)

5. Christoffer Hiding (5.3 procent)

6. Patrizia Helander (5.4 procent)

7. Sam Hagberth (4.6 procent)

8. Anastasia Roobol (3.7 procent)

9. Gathania Holmgren (3.5 procent)

10. Mattias Andréasson (3.2 procent)

11. Tamela Hedström (2.3 procent)

12. Evelina Sewerin (1.7 procent)

13. Michel Zitron (1.0 procent)

14. Knut Berggren (1.0 procent)

Så enligt Aftonbladets läsare så borde det bli Tamela, Evelina, Michel och Knut som får sjunga om ikväll. Och att det då blir Tamela som kniper den sista platsen. Själv skulle jag hellre se att Evelina gör det, än Tamela.
Och varför ligger Mattias bara på 10e plats? Helt sjukt! Han är ju jättebra! Och att Andreas ligger på 4e plats förvånar mig, positivt.

Men vi får vänta till ikväll innan vi vet vilka 4 som måste sjunga om, men om jag ska gissa på 4 stycker så tror jag faktiskt dom 4 längst ner på listan.


Kommentarer
Postat av: fia

Amanda e bäst! dessutom har hon STIL! mi lajki smyckosarna som de rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate örhängena kan köpas för 499 SEK på www.milajki.com/shop
puzz!!

2007-11-24 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0