Hej då Sverige. Hejsan Kreta!

Ja, nu är det så att imorgon drar jag iväg på en efterlängtad liten semester. Ska till Kreta och sola och bada och bara vila upp mig. Far imorgon, så jag kommer ju missa en hel del Idol. Men jag lovar att jag ska skriva när jag kommit hem igen, för jag spelar ju självklart in Idol! Det får man ju bara inte missa!

Så jag hoppas ni hittar tillbaka hit igen nästa vecka, då ska jag uppdatera som en tok! Och sen kommer jag stanna hemma resten av vintern för att se och skriva om Idol.


Och tack AftonBladet! Det känns verkligen så himla kul att ni har börjat länka igen, och att ni hittade hit också! Tack än en gång!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas ni får det jätte skönt och bra och varmt och kul i Kreta! :)

2007-09-12 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0