Genrep a la Disco

Chris: Det svänger och ser allmänt kul ut. Jag skulle vilja stå där och dansa, minst sagt. Låter bra gör det också. Blir ju en helt annan känsla med blåset också.
Amanda: Inte klockrent. Vi får se vad som händer ikväll.
Daniel: För lite sväng. Men det kanske är sen sån bit i låten där det inte riktigt svänger? Hoppas det gör det ikväll.
Mattias: Renare än förra veckan. Låter bra, ser bra ut. Hoppas han får stanna.
Marie: Det här är inte heller den svängigaste discolåten, men jag hoppas de blir bra. Sjunger bra gör hon ju alltid.
Andreas: Det är en bra låt, men den blir så tråkig. Han kan sjunga, det är inte det. Men det låter likadant hela tiden. Jag tycker det är dags att han åker ikväll.


Idolerna inför kvällen:

Andreas
fick tipset av Lena och Orup att han skulle använda ögonen mer. Ja, men ser man där. jag är inte ensam om att tycka han har uttryckslösa ögon.
Chris är mer nervös inför resultatet av vem som åker ut, än för sitt framträdande.
Mattias vill verkligen klara sig den här veckan, för han tror att gospeln nästa vecka kommer passa honom skitbra.
Amanda ska dricka te och sova resten av dagen, för att hesheten och den onda halsen ska försvinna, eller åtminston eblir bättre.
Marie måste vara stenfokuserad, eftersom hon gör den svåraste låten hittills, och den går mycket upp och ner.
Daniel har läst sig allt han kan om discodans av sin syster. Om han, eller hon, kan dansa får vi se ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0