Gästdomare i form av Simon Cowell?

Aftonbladet skriver att Idol kommer att ha gästdomare i några fredagsfinaler. Och detv är inte vem som helst dom har bjudit in, utan självaste Simon Cowell. Ni vet, han som sågar alla i American Idol, den elakaste och rättvisaste av dom alla. Det skulle ju vara skitkul om han verkligen tackar ja och kommer hit, men jag tror inte vi ska hoppas för mycket. Jag menar, Simon är störst inom Idol i hela världen, skulle han verkligen kunna komma till lilla Sveriges Idol? Vi får väl hoppas och se.

Det spekuleras även mycket om vem en annan gästdomare kan komma att vara. Jag hoppas verkligen, verkligen inte att det blir hon, men det pratates ju om Carola redan i våras. Idols exekutiva producent Pelle Porseryd vill inte bekräfta det, "men det sägs ju att Carola gillar Idol."

Jag vill absolut inte ha med Carola. Skulle vara bättre med Martin Stenmarck eller rent ut av gamla hederliga Clabbe.


Vad tycker ni? Vem skulle ni vilja se som gärstdomare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0