Imorgon smäller det!

Ni måste förlåta mig för att jag inte har skrivit något om Idol. Det kommer bli en ändring på det nu när det väl drar igång, eller MÅSTE bli en ändring. Känner mig som en svikare. Men jag blev genast mycket gladare och piggare på att skriva då jag såg att jag haft 20 besökare bara idag! Det är verkligen inte illa, men jag undrar hur alla hitta hit helt plötsligt. Men kul är det!

Imorgon kommer jag inte kunna skriva något föränn vid 22-tiden, eftersom jag jobbar. Jag kommer däremot att se första programmet, men jag kan inte skriva något då, det får jag vänta med tills jag kommer hem.

Så glöm inte nu imorgon. IDOL 2007 TV4 20:00 IDOL 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0