Varför kunde inte Andreas ha åkt?

Jag trodde faktiskt för en gångs skull att Andreas skulle åka, men så blev det naturligtvis inte. Det blev istället Mattias tur. Han själv verkade ta det med ro, han har väl varit beredd i snart en månad nu. Mest chockad verkade faktiskt Carola vara. Jag blev inte chockad, men mycket besviken. Andreas var inte alls bra ikväll, men det var Mattias. Om man jämför dom mot varandra, alla deras uppträdanden, så har faktiskt Mattias varit lite bättre, hela tiden. Mycket synd. Jag vet att han skulle ha åkt snart ändå, men ikväll skulle det ha varit Andreas tur.
Sen att Marie hängde löst, och inte Amanda, det var konstigt tyckte jag. Men så tyckte visst juryn att hon var så himla bra idag, fast jag inte alls tyckte det. Men men, jag och juryns meningar skiljer sig ganska rejält åt.

Hoppas det kommer gå bra för dig Mattias, för jag vill se mer av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0