Och så iväg igen!

Nu har jag jobbat 7-13:30 idag. Var på byn och köpte gråa strumpbyxor och rosor till imorgon, ska på begravning nämligen. Och man får inte ha svarta strumpbyxor om man inte är närmast sörjande, eller något sådant. Och så blev det nya snoddar också, är i stort behov av det.




Nu ska jag och Annika iväg till Lillstrand och sola lite. Solen gömmer sig lite nu i eftermiddag, men det är ju jättevarmt för det, och man blir ju ändå brun. Ozonskiktet är ju så tunt ni vet. Så nu ska jag iväg och ha en trevligt em. Kameran följer faktiskt med idag, ångrade så att jag inte tog den igår.



Så här ser jag ut idag. Svart kjol från Cubus och gult linne från H&M.

Kommentarer
Postat av: JoQe

Söt du är

2009-08-06 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0