Mitt i natten

Klockan är nästan halv 1 på natten, och jag brukar ju som sova den här tiden. Men idag blev det visst lite utdraget. Har spelat spel ikväll med Erika, Jennifer och Jesper. Jennifer och Jesper vann var sitt spel. Sen gick jag och Erika våran dagliga runda på Åsen.

Kom hem efter 23-tiden, och då gjorde jag mig i ordning och satte mig och såg det jag spelade in igår kväll, Human Being, gick på Svt1. Nån ny serie som handlar om en varulv, en vampyr och ett spöke. Verkar ganska bra, skönt ändå att det bara är en kort serie, 6 avsnitt.

Men nu blir det sova. Nattinatti.


"Lita aldrig på en man som talar gott om alla andra."

- Joan Collins

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket för inbjudan, men ska på dragraceing, så kan tyvärr inte komma :/

2009-07-07 @ 01:48:41
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0