Busted

Typ i alla fall. Har hunnit stiga upp och satt igång två tvättmaskiner. I mitt stilla sinna tänkte jag att jag kunde gå ner i pyjamas, kl var ändå bara 7:15. Jag menar, vem är vaken och uppe i trapphuset då? Antingen börjar man ju 7 eller 8, eller hur? När jag yrvaken traskar ner i tvättstugan så mötte jag vaktis söta fru, det var ju inte så farligt, hade en tvättkorg att gömma mig bakom. När jag sen går upp hör jag att någon är i trapphuset, och hoppdes på samma söta tant. Nej inte det. Tror ni inte att det står en snygg ung kille utanför en gubbes dörr med en jättedammsugare (eller vad det då var)?! Och här kommer jag i gröna sidenpyjamas pyxor, ett silkigt brunt linne och håret på ända! Jag hade gått upp från källartrappen, men sista trappen så sprang jag. Men han hälsade tillbaka i varje fall.



Sitter nu påklädd och med uppsatt hår och bloggar. Ska göra varm choklad och mackor till frukost, och njuta av det framför True Blood. Under tiden så lyssnar jag på Vakna med The Voice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0