Svaga triceps

Usch, jag måste verkligen jobba med mina triceps, är bara för svag i dom. Jag orkar ju ingenting! Men förutom mina svaga triceps så är jag stark i övrigt! Eller nej, kanske inte riktigt, men jag lastade på lite extra hela tiden idag. Och det kändes bra! Tungt, och svidande muskler, men efteråt är det så skönt och befriande.

Har precis sett klart Desperate Housewives, och jag är bara så himla nyfiken på vad familjen Bolens hemlighet är. Vad har dom gjort? Eller vad har hon gjort? För det lät ju så idag, att det är hon som är boven i dramat. Men man vet ju aldrig. Jag vill veta, nu!

Sniffar på Hokus Pokus, det luktar så gott! Men nu är det nog dags för sängen. Igår blev det senare än tänkt. Kom inte i säng föränn närmare 23:10, och sen ringde brorsan och ville hämta ljusen Sofia beställde. Så då var man ner och frös vid porten en stund, och sen upp och läste lite. Så klockan var nog 12 då jag släckte.



Denna filur kikar fram varje gång jag knapprar på mobilen.


"Min doktor har avrått mig från dessa middagar för fyra, såvida jag inte bjuder in tre personer."

- Orson Welles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0