4 timmar

4 timmar är ganska lagom att jobba, tycker ni inte? Skulle bara ha varit mellan 8-12 istället för 18-22. Då har jag kunnat slöa hela kvällen och sett på Andra Avenyn och True Blood. Men nu måste jag vänta ett tag tills det har spelat in klart, och sen se det. Men jag tror faktiskt jag ska börja smyg se AA redan nu på webben, så när klockan blir 23 så hoppar jag i soffan och ser resten där. Låter riktigt smart tycker jag!

Imorgon är det torsdag. Kl 10 ska jag träffa hon från Kommun ang jobbet. Efter det blir det en sväng förbi mina Pärlugglor och BellaBus. Och så vill jag in på MiM, dom har tydligen rea nu. Sen blir det att sola och träna med Annika innan jag börjar på KU kl 18. Fullspäckad dag, men med bara trevligheter!

Fredag blir det nog ett träningspass på dagen innan jag far hem till Vidsel igen, börjar jobba kl 16.



Men nu blir det då TV och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0