Början på en ny era

Ja, kanske inte riktigt, men imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Ska bli så himla kul och spännande! Jag riktigt längtar! Börjar kl 9, men blir inte mycket till sovmorgon då jag måste upp och duscha och sen ska köra till Älvsbyn. Måste fara senast 8, vill ju hinna förbi med alla mina grejer till lägenheten innan jag börjar jobba.



Imorgon börjar Konsum och Ica sälja filmen Avatar, så det första jag skulle ha gjort då jag slutade var att springa på Konsum och köpa den. Men då har jag ju väldens bästa mamma som hade köpt den på Ica i Vidsel idag. Jippi! Tack mamma! Så det blir nog att se den imorgonkväll, efter träningen.

Nu ska jag se gårdagens Arn. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Martin

skulle köpt den på blu-ray åt mig istället :D

2010-04-28 @ 02:28:08
URL: http://stordragon.blogg.se/
Postat av: jonas

Har själv beställt den är en riktigt bra film :D

2010-04-28 @ 07:40:00
Postat av: Two olsson sisters

grattis till det nya jobbet^^ vad ska du jobba som?//Emma:D

2010-04-28 @ 08:01:48
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0