En tisdag

Ja, inte har man gjort många knop idag inte. Jobbat mina 7 timmar idag, slutade 15. For och solade och handlade och sen hem i duschen. Gjorde favoritmaten (snabbmakaroner och korv) då jag inte kände mig bra i magen. Den har varit både bra och mindre bra idag. Tror det var lite paltens fel, för fram till lunch mådde jag prima. Nåja.


Tänk så mycket fräschare man känner sig efter en ansiktsmask! Inte så snygg under tiden kanske...

Sen har jag legat i pyjamasen i soffan och sett på CSI-trilogin som gick igår. Upptäckte rätt fort att jag sett den förut, men hade inget vettigare att göra plus att jag inte kom ihåg hur det slutade. Halvslumrade lite mot slutet, så fick spola tillbaka. Sen har jag sett Supersize vs superskinny och NSIC. Nu börjar jag vara trött, så jag ska gå och borsta tänderna och lägga mig. Börjar ju 7:30 imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0