Friskförklarad

Jag anser mig själv som friskförklarad. Jag har mått bra hela dagen, bara varit trött. Men det blir man efter att ha kastat upp några liter äckelpäckel. Och så har jag bara legat i soffan idag, och det blir man väl inte så pigg av heller. Då mamma kom hem så la vi oss och såg på Medium. Efter första avsnittet var hon så trött så vi sov middag. Vaknade till första gången av att pappas mobil ringde, då va kl 17. Vet inte riktigt vad den var när vi la oss, men vi hade väl sovit 45 minuter eller så. Ja, jag somnade då om, tror mamma gjorde det också. Vaknade igen, och då var kl 18:30! Det blev en väldigt lång middagslur med andra ord. Men det känns då om att jag inte kommer ha så stora problem med att somna ikväll. Ska läsa lite innan jag släcker lampan. Ligger i sängen redan nu faktiskt. Har äntligen lyckats med att få det trådlösa bredbandet att fungera! Det har inte funkat på varken den här eller den gamla datorn. Men nu vet jag vad felet var! Det är ju skillnad på stora och små bokstäver, och datorn säger inte till om man har fel lösenord...

Vad händer i veckan då? Jag känner mig jättesugen på att få göra en storstädning hemma, röja och flytt runt grejer alltså. Dammsugning, dammtorkning och att skura längtar jag inte efter. Sen ska jag nog försöka ta det ganska lugnt också. Även fast jag verkligen vill träna så har det kanske blivit lite för mycket, lite för stressigt att hinna med allt. Speciellt veckan som varit. Kört fram och tillbaka mellan Älvsbyn och Vidsel varje dag. Det blev kanske lite för mycket för lilla jag. Nåja, ny vecka, nya tag.

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0