Veckans Tips 9




Är du trött på vintern, kylan och att alltid frysa om fötterna?
Här kommer ett supertips till just er!
Mamma fick dessa tofflor här ovan i födelsedagspresent förra veckan, men jag tror att det är jag som har använt dom mest. Lägg in dom i micron i 1,5 minuter, ta ut och skaka om dom lite, ta på dom på fötterna och bara mys. Dom är supersköna! Jag har använt dom hela helgen, även fast jag inte frusit, bara för att dom är så mysiga. Det finns en sula på dom, men dom är inte gjorda för att gå i. Det är väldigt svårt eftersom man traskar runt på linfrön. Så, lägg dig i sängen eller soffan och bara mys.


Dom här sköningarna skulle jag vilja ha!

Vill du klicka hem ett par sköna värmetofflor gör du det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0