Andra Pris



Jag har väntat i en hel vecka nu på att annonsbladet skulle komma ut. Älvsbyns kommun har ju haft en tävling varje månad, Bästa bild från Storforsen. Jag har några månader skickat in bidrag men aldrig vunnit. Men nu var jag extra spänd bara för att jag själv kände att en av mina 5 bilder blev så himla bra! Jag tycker jättemycket om den bilden, och när jag slår upp bladet och tittar så ser jag något jag känner igen. Läser under bilden och det är faktiskt min bild! Så himla glad jag blev! Andra pris är ju inte fy skam!


Andra pris går till Lotta Norén, Älvsbyn. På julmarknaden i Storforsen tog hon en stämmingsfull bild av Loussejaurkojan där den står i skogen.

Här är dom andra 4 bilderna som jag också skickade in till tävlingen.
   

Kommentarer
Postat av: Neha

Vilka härliga bilder:D



Haha okej, många ogillar att jag har så mycket vitlök att det luktar i hela huset^^

2010-01-20 @ 18:33:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vad roligt =D man får ta att gratulera till andra platsen =D

2010-01-21 @ 23:03:07
URL: http://krambjornerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0