Duktig flicka

Oj, vad jag har känt mig duktig ikväll. Blev film hos Poki, och det poppades popcorn, det köptes en massa choklad, pimpim, (byxvarm) zingo och sådär. Och jag åt inte en smula av det! Jag var egentligen inte ens sugen, även om det hade varit gott med lite popcorn och en chokladbit. Men jag är en duktig flicka, så det så!

Blir att fara och träna imorgon bitti igen, kanske stiger upp lite tidigare. Sen ska jag på Kontorsteknik och kopiera läkarintyget och sen vidare till chefen med det. Sen var det ju som meningen att jag skulle och påanmäla mig på AF, men dom har tydligen stängt för besök torsdagar, så det blir att ringa istället. Får besöka dom på fredag, då jag ändå har en tid hos min handläggare.

Och sen ska jag försöka hinna med lite smått och gott här hemma. Hade tänkt hinna byta i sängen och få fram vintertäcket. Känns bättre det än att ligga med två täcken som inatt. Och så blir det fräscht och härligt! Sen ska man agera kock då jag har bjudit storebror på "lyxmiddag". Har förvarnat han idag om att det blir förrätt istället för efterrätt, och det tyckte han lät "inte illa".

Men nu är det dags man går till sängs. Har ätit en liten kvällsmacka då det var länge sen middagen, och magen kurrade lite lagom. Imorgon ska jag försöka fixa mig en youtube-användare så ni kan få se vad jag gjort ikväll! Kan säga som så att mamma blev tokig, och förmodligen rädd också.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0