Ljusning

Jag börjar faktiskt se en liten ljusning i mitt arbetsliv just nu. Igår ringde dom från Luleå och ville träffa mig ang ett timviksjobb jag har sökt. Så då kanske man får börja springvika i Luleå.
Sen ringde dom nyss från Storforsens Hotell och ville att jag skulle komma och prova jobba i serveringen. Så på lördag kl 16 ska jag vara där.

Det känns så himla bra att det kanske börjar lösa sig tillslut. Det är ju bara en tillfällig lösning, men ändå. Blir ju lite pendlingsavstånd, men jobbar jag på hotellet så har jag ju mor och far nära. Och jobbar jag i Luleå kanske jag får våldgästa gräsänklingen. Who knows?! Men det känns kul i alla fall!

Nu ska jag in i duschen efter ett pass på gymmet. Sen blir det halloumi, fläskfilé och potatissallad för tredje middagen på rad! Nice! Ska försöka hinna med Veckans Tips ikväll också.

So Long Flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0