Mumsig middag


Morfars leverbiffar, riktigt potatismos och vinbärsgelé.

Hur gott som helst! Blev kvar 3 st leverbiffar, så imorgon blir det leverbiffar och fiskpinnar och potatismos till middag. Lite restmat sådär. Och så blir det dom tre sista plättarna till lunch. Har paketerat och fryst in tre portioner plättar, så jag har framöver. Och sen har jag även fått lite matlådor av mamma som ligger i frysen. Så jag överlever och inte svälter ihjäl. Man måste ju som äta lite extra nu när man tränar så pass mycket. Sen jag flytta in i den här lägenheten, vilket är över 2 år sen, så har jag nästan aldrig ätat 3 mål mat om dagen. Ja, då jag har jobbat och börjat 7 eller 8. Men aldrid dagar då jag bara varit hemma. Så jag är stolt över mig själv att jag har ätit tre mål om dagen i en hel vecka! Men går man upp 8 och äter frukost då och sen far och tränar så är man hungrig då man kommer hem.

Nu ska jag fortsätta på Annikas bloggdesign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0