Nya skor

Har länge, länge sökt mig ett par gladiatorsandaler, men aldrig hittat den rätta modellen.
Så i förra veckan var jag på den nya skoaffären här i Älvsbyn, och hittade ett par skitsnygga skor, med klack! Tänkte att jag aldrig kommer hitta mig ett par som jag sökt efter, och det här var ju det näst bästa jag kunde hitta då. Så jag slog till och köpte dom! Vet inte riktigt när jag kommer använda dom, man måste ju vara fin och uppklädd. Men är nöjd över att ha dom i min ägo!




Wildflower

Dagen efter jag köpt mina skor var mamma och Zara på den gamla skoaffären, och hittade ett par snygga skor. Dom köpte var sitt par, och sen jag sett och provat dom så är det ju sådana som jag letat över, överallt! Så jag var in idag och köpte mig ett eget par! Nu kan vi tre gå och vara lika snygga om fötterna hädanefter.
För att skon skulle ha varit helt perfekt skulle den ha varit mer rundad framtill, men den här är så näst intill perfekt man kan komma! Snice!






Duffy

Är det fint väder imorgon ska mina fötter prydas av dom här på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0