Inte döende

Nej, jag ligger inte för döden. Har bara haft fullt upp och totalt glömt av bloggen dom senaste dagarna. I torsdags så blev det jobb, barnvaktande, träning och flyttstädning. Sen for man till Vidsel, snörde sig i soffan och såg på Fringe och NCIS:LA. Sen sov man.

Igår så stod jag i köket nästan hela dagen. Bakade och fejade. Slutresultatet (bland annat:


Martins födelsedagstårta blev klar imorse. Han jobbar ju för Canal Digital, så då retades jag och gjorde en Canal Digital-tårta! Han blev måttligt glad, men ganska road. Och sen så smakade den ju inte så dåligt heller.

Nu har man slitit hårt på jobbet i 5 timmar. Hann göra chokladbollar där, inte dumt inte.

Nu sitter jag hemma med en ny ostkrokspåse och ska se på förra veckans Merlin. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0