Bakis?

Usch, jag känner mig inte ritktigt hundra idag. Känns som om man var ut på festligheter igår och kom hem 4 inatt, men så var det ju inte alls. Kom hem runt halv 11 ungefär. Såg Merlin, läste några kapitel och sen sov jag. Släckte innan 12, sov till 10. Men jag känner mig helt färdig. Är tung i huvudet, men jag har inte huvudvärk. Än i alla fall. Men det hoppas jag att jag slipper. Har startat två tvättmaskiner, kunde börja en timme tidigare med det. Skönt. Då hinner man med två extra maskiner idag. Kanske slipper boka en ny tid dom närmaste dagarna.

Nä, nu måste jag nog ner och kolla min tvätt, tror att dom börjar vara klara nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tackar :) Däremot får jag ingen inspiration alls till Zaras blogg. Jag har börjat på flera, men de känns aldrig bra :P Så det var ju tur du lyckades med en ;D

2010-05-23 @ 12:33:15
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0