Piteå och SATC 2

Då jag slutade 11:45 (tog ut 15 minuter från min timmes övertid) så skyndade jag mig hem för att byta om och möta upp mamma, Johan, Zara och en betydligt piggare Bella (som har varit sjuk i flera dagar) på Café Storgatan. Johan undrade om inte jag ville följa med Zara till Piteå, för att hon skulle få en egen dag. Så då blev det så. Emelie följde även med. Första stoppet blev på Lösviktshuset, handlade för 58kr!



Sedan blev det ett snabbt stopp på Barnens Hus och DollarStore. Där hittade jag detta strandspel som alla spelar utomlands. Nästa gång ska även jag göra det! Hittade även en ny tavla att ersätta Elvis med.


20kr


50kr

Sedan hamnade vi Småstaden där Zara kollade på lite kläder på TeamSportia. Sedan bokade vi biljetter till Sex and the city 2. Sjukt rolig och bra film alltså! Sist jag skrattade så mycket åt en film var när vi såg The Proposal. Båda är riktigt bra och roliga filmer!

Efter att ha bokat biljetterna sprang vi över på Gallerian. Jag var in på Lindex och provade en massa underkläder och bikinisar. Det enda som passade och som jag köpte var denna bikiniöverdel. Mamma ska sy om den så det inte blir en halterneck, utan fasta band som på en vanlig BH.


129kr

Sedan sökte jag rätt på Zara och Emelie på Vila, och där hittade jag äntligen den typen av bolero som jag säkt efter i nästan ett års tid! Har hittat den i alla variantet, utom just den jag velat ha. Har hittat med långa ärmar och i fel färger. Men nu var färgerna och ärmarnas längd precis som det skulle vara!



250kr styck

På Cubus fyndade jag ett riktigt somrigt nagellack.


Depend nr 54, 25kr

Kollade på att par träningsbyxor på H&M, men köpte dom inte. Vill prova på fler ställen, men hade inte tid att göra det idag. Får bli en annan dag.

Nu ska jag se Vampire Diaries från i torsdags. Borde gå och sova då jag börjar 6:45 imorgon, men ser jag det inte nu blir det väl aldrig. Är en strängt upptagen flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0