Söndagen

Sov inte alltför många timmar inatt, la oss runt 4 och vaknade kring 10. Efter lite packande och frukost for vi iväg till Gamla Stan. Strosade runt lite varstans. Satte oss på Chokladkoppen och drack en kopp choklad.


Jennifer och Jesper med var sin stor kopp choklad.


Jag med min lilla kopp choklad. Ångrar att jag inte tog en stor, bara 7:- skillnad.


Hittade en snygg gammal bild på vår kung i hans stiliga unga år.

Traskade sedan in mot Kungsträdgården. Där hade Red Bull någon sorts wakeboard-tävling. Stannade en stund och tittade på den. Runt dammen där dom åkte var det träd som blommade i rosa, speakern sa att träden bara blommar 10 dagar på hela året.


Jag tror det är körsbärsträd, om jag nu inte är helt ute och cyklar.


Vackert, inte sant?!


Vi avslutade helgen med att skratta åt duvorna inne på Centralstation.


Nu måste jag iväg och handla en macka eller så, min mage är i uppror, och jag tror det är mat den behöver.


Tack för en sjukt rolig helg, Jennifer, Jesper och alla andra inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0