Slö tisdag

Idag är jag slö. Med all rätt till det. Har träningsvärk i typ hela kroppen av bandyn igår. Skönt! Men bara sådär lagom mycket, det syns inte då jag går. Det är lagom. Så jag har hunnit se två avsnitt av Dexter nu på förmiddagen. Även dammsugit hallen, men det var ett måste då det var så sandigt.

Ute har all snö tinat bort = Lotta gråter inombords. Snyft. Vill ha mer snö. NU!

Köpte ju ett par nya skor för snart två veckor sen som jag inte har hunnit visa upp än. Har länge suktat efter ett par stickade uggs. Foki har haft ett par skitsnygga blå stickade, men hittar ingen bild på dom. Har hittat andra stickade uggs, men inga som föll mig i smaken. Så jag bestämde mig för att lägga ner sökandet på dom stickade, och hittade direkt ett par bruna, låga, sjukt varma snygga uggs. Ungefär precis vad jag sökte! Var ute efter ett par eftersom mina vanliga vinterskor är aningens kalla då det är -20 ute och jag inga tjocksockar rymmer i dom. Men i mina nya gör jag det med råge! Kommer absolut slippa frysa i vinter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0