Graffitinaglar

Igår jobbade man på havsbadet hela dagen och kvällen lång. Jag hade sjukt ont i mina fötter efter 16 arbetstimmar på benen. Men så går det då man har fel skor.
Idag kunde jag sluta en timme tidigare än vad jag sagt att jag kunde jobba till, så då hann jag med en snabbis på H&M. Hittade ett bord med en massa jeans, provade och funderade. Nu känner jag starkt för ett par, så på fredag blir det att prova igen.
Men något jag faktiskt köpte där var detta sjukt coola nagellack!


Köpte det i svart, men hade verkligen svårt för att välja vilken färg jag skulle köpa. Men mamma ska nog ha ett också, så då finns det ju ett till att välja på! SÅ när jag kommit hem från Havsbadet och stan så blevd et en dusch och sen nagelmålning. Och såhär blev resultatet:


Sjukt coolt va!?

Man målar först ett varv med en vanlig färg. När det har torkat ordentligt målar man snabbt på ett lager av graffiti nail top, och då börjar det spricka upp och blir så här. Torkar supersnabbt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0