Vad händer idag?

Ja, vad ska man berätta om idag då? Ingen aning. Började jobba kl 8, vilket var soft. Alltid skönt att börja 8! Man får som en lagom lång sovmorgon då. Och så är vi ju en extra då Rezija typ går bredvid. Och som tur är så jobbar hon exakt samma skift som jag, så jag får alltid vara med och ha en extrapersonal i helgen! Grymt skönt att få vara tre både på morgonen och på kvällen.

Börjar om att jobba kl 16, 35 minuter kvar då. Vad ska man göra tills dess?



Är sjukt sugen på dessa gröna pringles! Så imorgon då jag och Annika ska spela tv-spel hela kvällen tror jag att jag ska köpa mig ett rör! För på måndag börjar man om igen, som tusen gånger tidigare. Men den här gången ska jag verkligen försöka! Tänkte mig typ 3 pass på gymmet per vecka, en simning och så verkligen försöka ta mig ut på någon promenad här och där. Jag skulle borda gå ett varv på Åsen efter varje kvällsskift, och sen direkt hem i sängen. Jag har så svårt att komma mig i säng på kvällarna numera, vet inte varför. Känns som att man absolut inte kan lägga sig före 22:30. Och förr så la jag mig alltid direkt då jag kom hem från jobbet, typ 21:30. Måste verkligen ända på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0