Vi saknar dig Moppa!

Varför var du tvungen att gå? Varför lämnade du oss nu? Just idag, på julafton.
Ingenting kommer någonsin bli sig likt igen.
Vi kommer aldrig någonsin glömma den dagen du lämnade oss.
Julen kommer aldrig bli som förr.
Livet kommer aldrig bli som förr, för du är inte med oss längre.

Vi kommer aldrig mer få höra din röst. Du kommer aldrig mer att berätta historier från förr.
Du som hade så mycket att berätta, som upplevt så mycket.
Men vi är glada att du hann träffa oss alla igår, på vår "julafton". Att vi alla fick vara tillsammans din sista kväll.
Att du fick en puss av ditt barnbarnsbarn innan du for.

Jag saknar redan ditt skratt. Vi saknar redan ditt skratt.
Ditt snälla ansikte. För du är den snällaste Moppa som finns! Som fanns...
Det spelade inte någon roll vad det gällde, du fanns alltid där. Du ställde alltid upp för oss.
Vad ska vi göra utan dig?

Det gick så fort. Allt känns så overkligt.
Är det verkligen sant eller är allt det här bara en ond dröm?
Jag vet att det inte är en dröm, men jag önskar det.
Vi hann inte vara med. Det sl
år mig, oss, gång på gång.
Du inte är med oss längre. Du inte
är här hos oss.
Du l
ämnade oss med så mycket sorg och saknad.
Jag vet att sorgen kommer att blekna med tiden, men saknaden kommer vi alltid att b
ära med oss.
Du l
ämnade jordelivet idag, men du kommer alltid att leva kvar i våra hjärtan.

Vi saknar dig så mycket! Snälla, kom tillbaka!




Älskad Make
Älskad Far
Älskad Morfar
Älskad Svärfar
Älskad Gammelmorfar
Älskad

Kommentarer
Postat av: martin

<3

2011-12-24 @ 23:10:37
Postat av: Johan

<3

2011-12-24 @ 23:38:33
Postat av: Tea

Vad tråkigt! :( Tänker på er.

2011-12-25 @ 00:19:25
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

♥ Åh, så ledsamt... Vi tänker på er!

2011-12-25 @ 00:36:15
URL: http://larsjos.com
Postat av: Zara

Tårarna bara rinner:(

2011-12-25 @ 12:54:41
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: sofia w

Tänker på er!

2011-12-25 @ 18:05:28
Postat av: Hanna

Jag beklagar sorgen Lotta, det är inte lätt att mista någon man älskar! <3

2012-01-11 @ 16:02:01
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0