Måndagkväll

Så var denna kväll till ända. Har jobbat mina 4,5 timmar, varit ganska lugnt ikväll. Men så var vi ju en extra personal också, Lina går ju intro. Två nya ska in den här veckan. Och imorgon är vi en extra på dagen också! Wihoo!


Hanna och Christers bröllopstårta (oredigerad).

Imorgon slutar man 11:45. Blir gymmet efter det, och sen ska jag fixa andra delen av min förändring, den mest radikala! Ni får veta vad imorgon! Och sen på kvällen blir det att städa bort all jul, tända doftljus och se på tv. Hinner jag ska jag se Änglagård, måste ju se ettan och tvåan innan nästa vecka. Jag och mamma ska ju till Stockholm då, och då funderar vi på att gå och se trean på bio.

Nä, borsta tänderna och läsa ut boken. Sen godnatt. Höres mer imorgon då!

Kommentarer
Postat av: Malin G

OOh va spännande hörru bruden!! =)

2011-01-10 @ 22:41:04
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Erika

Klippa dig kort eller?

2011-01-11 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0