Känsliga läsare varnas!

Igår kväll hade jag tänkt börja se en film innan jag la mig, men jag fastnade framför något vidrigt som jag inte kunde slita ögonen från. Har ni någon gång sett Extrema Samlare som går på TV3? Inte jag, men såg ett halvt avsnitt igår kväll.
Som det låter så handlar det om folk som samlar på sig saker så dom knappt kan leva i sitt hur längre. Den här kvinnan hade så mycket skit och skräp så det var inte sant! Det värsta jag sett! Hon hade tappat löständerna för ett tag sen men inte hittat igen dom. När dom började tömma ställer hittade dom övre protesen, men dom hittade aldrig den nedre.

Jag kommer visa en bild på något helt sjukt längst ner i inlägget! Dom hittade bland allt skräp och bråte inne i huset, två kattlik! Två stycken! Hon var tydligen en "djurälskare", men det kan jag då inte säga att hon var. Hon hade så mycket skräp och skit inne i huset att två katter dog för att dom inte kom sig därifrån. Och hon kände inte lukten av katterna pga all annan skit där inne.

I slutet av programmet fick man veta att dom hade slängt bort 3600kg skräp och bråte. Drygt 3,5 ton! Helt sjukt! Dom skottade ut skräp från golvet, en massa gamla papper och kartonger och övrigt skräp. En del grejer, bland annat hennes fåtölj, hade gått sönder då dom skulle ta den på tvättning och uppfräschning. Den föll alltså bara ihop för att den hade multnat (vet inte om det heter så) upp bland alla soper. Så killarna som hjälpte till med "städningen" hade köpt henne en ny (begagnad) fåtölj, och hon verkade då faktiskt gilla den efter att ha sett väldigt misstänksam ut.

Jag måste då definitivt se nästa program! Torsdagar kl 22 i TV3!


Klicka på bilden för större bild. OBS. Dålig kvalitet pga taget med mobilen på TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0