Rolig vecka

Den här veckan kommer säkert försvinna lika fort som den kom. Har så mycket inplanerat nu, en massa skojiga saker alltså!
Jobbat till 12 idag. Och ikväll ska man iväg och hälsa på Malin i hennes nya lägga. Ska bli kul och se hur hon har fått det.
Imorgon blir det lunch med Emma och Ramona innan jag jobbar kort kvällstur.
Onsdag jobbar jag hela dagen, och sen ska jag iväg med storebror och hans kompis till Piteå på klätterkurs! Kommer bli skitskoj! Hinner kanske träffa lillebror också, och i så fall så ska jag få låna hans "gamla" HTC-mobil!
Torsdag jobbar jag kort dag, och sen ska jag bara slappa och ta det lugnt fram tills tåget går på fredagen. Och sen är jag i Örebro till på tisdag!

Härlig vecka jag har va?!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: vad roligt att du är med och tävlar! Vi utser en vinnare ikväll och startar även en ny omgång då för de som inte vann :)



Lycka till!

/smilinggirls

2011-03-14 @ 15:09:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

ååh roligt... håll utkik.. kommer lotta ut några invites framöver :)

2011-03-14 @ 15:17:36
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer :)

Du kan även vara med och tävla om en länkning i dagens låt. Om du är med i båda så blir det större chans att vinna :)

2011-03-14 @ 19:35:15
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0