Mollys

Igårkväll bjöd jag Annika och Anton på middag, hos dom. Har så dåligt med matplats här hemma just nu. Smördegsinbakad fläskfilé med färska champinjoner, potatisgratäng, beasås och sallad. Mumsigt så gott det blev! Riktigt, riktigt bra! Och så enkelt!



Efter vi ätit började vi fixa håret på varandra. Jag och Annika alltså, Anton ville inte vara med. Jag lockade Annikas hår, och lockarna höll sig ju faktiskt hela kvällen igenom! Rekord tror jag! Sedan fluffade vi upp mitt litegrann. Så skulle Annika försöka sig på att göra en bulle av min lugg, men efter 30 minuters kämpande så gav hon upp och jag fick nåla fast den själv. Ingen bulle precis, men det blev bra ändå.

Sedan blev det film, Jurtjyrkogården. Firade dom nu halloween här på byn igår så måste man ju se en skräckis. Efter filmen hann vi spela några parti med DamNoll innan vi begav oss till Forum. Mötte upp Karro och hennes syster, men eftersom det inte var något folk där så drog vi iväg på en förfest. En timme senare for vi tillbaka på Forum, och nu var det betydligt mycket mer folk! Hade en trevlig kväll på dansgolvet mestadels! Träffade Sara från hotellet, gamla arbetskompisar och gamla klasskamrater. Hann även med en lugn efterfest hos Mats, surra av sig och så. Trevligt!

(Om ni funderar över rubriken så var det det bandet som spelade på Forum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0