"Nytt" köksbord

Tänk att lite färg kan göra så stor skillnad! Har bara väntat och väntat nu i två veckors tid att det ska bli klart, och nu står bordet här i köket!
Det är en hel vecka sen det blev färdigmålat, men då ska det ju stå och härda ett tag också så inte färgen nöts bort direkt. Men idag efter jobbet kom pappa förbi med bordet och hjälpte mig skruva ihop det. Så fint!



Nu är det bara nya stolar som saknas. Tror jag vill ha svarta, blir nog snyggast faktiskt. Men än har jag inte hunnit titta så mycket på några, men ska kolla lite på Ikea också. Har sett ett par fina på Mio och i Antnäs, men vi får se. Hittar jag inga blir det nog att måla dom jag redan har. Blir ju lite jobbigare än att måla bordet, mer smått och pilligt.

Tog ingen före-bild, men det var ju ett vanligt träbord. Men här ser ni vilken färg det hade innan, plus något gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0