Hjortron

Hade min "lediga" dag igår, men jag var igång från 6:30 fram till 20. Först jobbade jag frukost på hotellet mellan 7-12. Sedan åt jag en snabb lunch innan jag åkte hem för att byta om till andra kläder och så åkte jag upp till mormor. Och så vidare in bland hjortronmyrarna. Plockade alltså hjortron för första gången! Var ändå hyffsat kul, fick oss ca 3,5 kg var jag och mormor.

Efter att ha kommit hem igen blev det en liten middag hos mor innan jag åkte hem till Älvsbyn. Bytte om ännu en gång, denna gång till badkäder. Så for jag och Jennifer till Påle och tog ett snabbt kallt dopp med tillhörande tvagning av kropp och knopp.

Efter det låg jag hemma i soffan och såg Mentalist och One Tree Hill. Fullspäckad dag kan man väl säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0