1a Advent

Glad Advent på er alla!

Haft en ledig helg i helgen men hunnit med mycket ändå. Lördag morgon ställde jag klockan för att se första avsnittet av julkalendern, favorit i repris med Mysteriet på Greveholm! Sedan blev det ett gympass med Elli. Efter att ha tränat axlar och triceps gjorde jag 20 armhävningar! Sjukt nöjd!
Var sedan på kyrkans adventsmarknad en sväng innan pizzalunch. Handlade lite till middagen och sen for jag hem och började göra Mariannetryffel. Tog hela kvällen! Så middagen, vilket blev tacogratäng, serverades först efter 21! Avslutade kvällen med en promenad i blåsten.

Idag steg jag upp för att se julkalendern innan jag promenerade bort till kyrkogården för att tända adventsljus på gravarna. Sedan hem för att byta om och fixa till sig innan jag blev upphämtad av Anderssons. Sen har resten av dagen gått i musiken och saffranets tecken! Sjungt, spelat och fikat saffransbulla, trevligt värre!

Nu ligger vi och ser på Beck. Sen blir det godnatt. Upp i morgon bitti för att se julkalendern och sen jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0