Sjukling?

Har inte varit på topp idag. Hostar så jag blir andfådd, så nu har astmamedicinen åkt fram. Är ansträngande att gå, inte bra alls. Så nu blir det ingen träning alls innan jag blir frisk. Jag som var så taggad nu!

Var tvungen jobba över 30 minuter idag. Såg Glee då jag kom hem och sen for jag till Annika och Anton och såg äckelfilmen The Human Centipede 2. Betydligt mycket äckligare än ettan! Och den hade varit ännu vidrigare om det hade varit i färg! Men som tur var så var den i svartvitt.



Nu ligger jag och hejar på Lina i Sveriges Mästerkock. Sen blir det Revenge, CSI:Miami och Biggest Loser, allt på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hade nog spytt eller svimmat om jag sett den

2012-01-12 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0