Puzzel

När jag kom på jobbet i söndags låg det ett puzzel på bordet. Så vi satt och byggde med våra boende där på kvällskvisten. Blev så inspirerad att jag var tvungen att ta fram ett här hemma också! Men efter typ 40 minuter gav jag upp, ryggen pallade inte mer än så. Hann inte vända upp alla bitar, men man får ta litegrann då och då. Det här kommer bli ett långdraget projekt känner jag. Så alla som hälsar på får mer än gärna lägga en bit eller två. Kliar det i fingrarna på er så får ni gärna komma och bygga lite! Blir inga middagsbjudningar dock, för jag har inget matbord längre, det är ju som ockuperat. Blir middagar framför TVn hädanefter.

Brukar ni lägga puzzel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0