Hjulen är satt i rullning

Hade tid på vårdcentralen 10:30 på förmiddagen. Och tro det eller ej men jag fick komma in i tid! Typ exakt 10:30. Och 10 minuter senare kunde jag nöjd gå ut till bilen. Hur ofta händer det liksom?

Hade sökt för att få råda bot på min allergi som bara blir värre för varje år känns det som. Finns nu ett allergivaccin mot lite av varje, så det jag ville få ut med mitt läkarbesök var att få en remiss till Sunderbyn där dom gör dessa vaccinationer. Och läkaren tyckte väl att det inte skulle vara något större problem, så hon skulle skicka en remiss! Så nästa vecka ska jag ringa till Sunderbyn och kolla så remissen kommit in, sen är det bara att vänta på att få en tid.

Det känns bra det här! Jag vet att behandlingen tar tre år och att jag kommer få köra ca 12 mil i veckan och spendera flera timmar i bil och på sjukhuset, men det kommer vara värt varenda krona och varenda minut om det hjälper, om än det bara hjälper lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0