Promenad nr 18

Ja, så var dagens promenad avklarad. I det allra finaste höstväder man kan tänka sig! Strålande solsken, vindstilla och 17 grader varmt.

Tog en sväng förbi kyrkogården också för att hälsa på morfar och gammelmoster. Morfars sten har äntligen kommit, så himla fin den blev! Och gammelmoster grattade jag lite i efterskott, då hon skulle ha fyllt jämt i lördags. Det var så fint där också med alla blommor.

Vad har jag annars att förtälja? Kom hem strax före midnatt igår och i morse var det dags för utbildning/kurs med jobbet. Hämtade även ut min dator efter ominstallationen, så den står så vackert i sin låda i hallen. Har inte packat upp den än då jag inte vill gå ut på internet utan antivirusprogram, blir att fixa det imorgon. Och lägga in alla bilder från semestern, så kommer det upp en resedagbok här så småningom.

Bäst att klä om och fara på affärn, måste fixa middag men har ingen aning om vad. Så jag hoppas Coop har nåt smaskigt och enkelt att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0