Några dagar i Kåbdalis

Nyårsdagen övergav jag älsklingen då han skulle börja jobba onsdag och jag fortfarande hade ledigt. Packade väskan och drog till Vidsel. Åt middag där innan vi gick över till familjen Karlsson och hälsade på lilla Svea, som inte är så liten längre! Fyra månader sen sist tror jag, händer mycket på fyra månader.

Sedan åkte vi upp till Kåbban och mös, spelade Sequence och läste.
Onsdagen var då den stora dagen för mamma, hon skulle åka slalom för första gången sen olyckan, vilket innebär 15 år sen! Och det gick hur bra som helst! Och som ett brev på posten kom träningsvärken också, redan samma kväll!

Fortsatte att mysa med spel, surr, bokläsning, bastubad och middag på Träkolskrogen. Gott! Tack för allt kära lilla mor!
Torsdag packade vi ihop, för jobbet kallade på kvällen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du ville vara med mig <3

Svar: Alltid!
GretaTurbo

2013-01-04 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0