Inte så mycket

Idag har man inte ätit så mycket, får väl ta igen det bättre i morgon.
Dagen började "tidigt" med tandhygienist-besök 8:50. Åt ingen frukost innan då jag planerade att göra det efteråt. Tji fick jag! Hon grejade på bra i munnen och eftersom jag fick nå antiinflamatoriskt gel mellan tänderna och även att skölja så fick jag inte äta på minst en timme. Hade tänkt äta kl 11 då i stället, men klockan var nästan 12 innan jag fick i mig min omelett med svamp, kalkon och fetaost och lite sallad.

Då pappa fyller år idag så var det såklart kalas hemma. Ingen tårta för mig, men lite vispad grädde till världens godaste jordgubbar blev det faktiskt!

Middagen bestod av lax, sparris, broccoli och blomkål. Har inte känt mig så pigg och fräsch idag och när jag inte kan röra mig som vanligt kräver inte kroppen lika mycket energi. Får i morgon ta igen det låga matintaget från idag.

https://cdn2.cdnme.se/210916/6-3/pic_51f197979606ee2809661339.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anton

http://i.imgur.com/5p7Sqmw.gif

2013-07-26 @ 02:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0