Wellness

Nu mina vänner kan jag äntligen berätta vad jag har hållit hemligt ett tag. Jag hade ju en photoshot med mig själv för ett tag sen, eftersom jag behövde maila in en bild på mig själv.

Det började med en kommentar här på bloggen, där en kvinna presenterar sig som frilansjournalist. Hon undrade om jag kunde tänk mig att ställa upp på en "intervju", svara på några frågor om hur 17-dagars dieten fungerade för mig, för hon höll på att skriva en artikel om det till tidningen Aftonbladet Wellness. Och självklart ville jag ställa upp!

Nu i onsdags (för en vecka sen) kom tidningen ut till försäljning, så är ni intresserade av hur 17-dagars dieten fungerar (om ni inte har fått nog av det här på bloggen) så tycker jag ni ska köpa tidningen. Är ni intresserade av träning och hälsa tycker jag att Wellness är det självklara valet av tidning att köpa! Har läst några olika (bl.a. Må bra och topphälsa) och tycker att Wellness är den bästa! Därför var det extra roligt att det var just dom som kontaktade mig.

Så, ut på affärn och handla, läs och bli träningstaggade!


Kommentarer
Postat av: llEmmall

Oj vad kul! :D
Grattis till tidningsartikeln! :)

2013-06-18 @ 21:32:28
URL: http://www.llemmall.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0