Onsdagen

Igår var jag och mamma iväg till Boden för att försöka hitta nya pjäxor till henne. Det gick inget vidare bra det, så det blir nog ingen mer slalomåkning för henne i år, tråkigt. Åt lunch på Ming Palace, mums med kyckling och ananas i sötsur sås och ris! Hittade lite smågrejs till köket och toan på Gilla, den butiken gillar jag! Inte speciellt dyrt och mycket fina saker. Hittade även ett par jättefina pumps (säger man så) på Ecco, men blev lite snål så jag kom hem utan skor.
 
 
 
Väl hemma efter 6 timmar(!) i Boden så ställde vi oss och gjorde ett storkok av pastagratäng. Så nu är frysen fylld! Sen for jag iväg till storebror och hade filmkväll med han. Åt morötter och paprika med hemmagjord dip på lättkesella, vitlök, vitlökspulver och salt. Gott och faktiskt rätt nyttigt ändå tror jag.
Vi såg i alla fall en film som heter 127 hours, har ni inte sett den är den helt klart sevärd. Baserad på en verklig händelse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0