Torsdagen

Jag och mamma var förbi en bekant för att spana in deras nya lägenhet. Jättefin! Och stor! Blev bjuden på enkel men supergod lunch, ostpaj med röra, räkor (inte till mig då) och sallad. Mums! Sen blev det en chokladcupcake till efterrätt, mycket god den med, speciellt frostingen!
Hann även förbi på resebyrån en sväng innan mamma humpade av mig på gymet och hon själv for och besikta bilen. Blev 5 km på löpbandet innan jag körde axlar och triceps. Hem och äta och se på gårdagens Greys och Body of proof innan jag promenerade iväg till morfar för att tända ett ljus.
 
 
Nu blir det till att äta kvällsis, se gårdagens Rektorerna och ett avsnitt av True Blood innan jag kryper till kojs. Kanske packa lite inför helgen och nästa vecka också. Tänk att man kan ha så fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0