Trångt med ben

Igår var det ben som skulle mosas! Var så taggad ända tills jag kom upp på gymmet. Fanns en cykel ledig då jag kom, och då har vi 7 cyklar på gymmet! Man brukar vara nästan ensam på fm, men den här dagen var gymnasiet där och testa på att lyfta vikter. Skit också! Tycker inte om att träna då det är trångt och en massa människor där samtidigt som mig, men gjorde ett hyfsat bra pass ändå. Avslutade med 5 reps på 100kg i benpressen! Wiho!
 
Nu ska jag iväg och träna armar med Annika, för mig blir det axlar och biceps!
 
Fången på gymmet!

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Låter som ett härligt gym pass i alla fall! :) Ha en underbar dag! :)

2013-11-07 @ 09:42:49
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Robin

Jag saknar verkligen benpress maskinen -_- Bra jobbat i ditt fall dock!

2013-11-07 @ 23:31:09
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0