Nytt i träningsgarderoben

Först och främst har jag några nya linnen, 4 stycken för att vara exakt. Tre stycken från MRR (varav ett vitt som kom idag och som jag inte har något kort på än) och ett som jag köpte för några veckor sen på HM. Sedan har jag även ett par nya (löpar)shorts som är inköpta på Intersports rea samt att jag äntligen införskaffat mig ett par 2XU tights! Dom köpte jag redan då jag var nere i Vansbro och simmade men då det har varit så himla varmt har man inte velat ha långa tights eller byxor på sig. Men dom är assköna att ha på så visst kommer suget efter ett par i lila också! Men det får allt vänta tills födelsedag och jul.
 
Blått MRR-linne.
 
Shorts från Energetics.
 
Korall linne från MRR.
 
Älskade 2XU.tights.
 
Tightsen igen plus linnet från HM.
 
Linne från HM.
Tror träningsgarderoben är mättad för ett tag nu. Eller vad tror ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0