Trevlig lördagkväll

Dagen inleddes kl 7:00 med jobb. Då det var färdigjobbat blev det dags för lite skidåkning! Äntligen blev det lite varmare så man vågade sig ut. Blev två varv var för mig och Zara vilket betyder 12,7km. Andra varvet gick 2:10 snabbare än första! Värsta bra gjort tycker jag! Är nog bra att ha Zara bakom mig, då tar jag i lite mer för att inte bli omåkt!

Efter skidturen hann jag precis käka och duscha innan Kim och Daniel kom förbi. Spela spel stod på agendan, mycket trevligt! Dom hade ett enkelt och roligt spel, ett sånt skulle jag vilja ha! Det är ett typ av dominispel dör man har trekanter med en siffra i varje hörn. Dessa ska man lägga bredvid passande brickor och siffror och så får man poäng om man lägger på ett visst sätt. 

Sett ett avsnitt av New Girl sen dom for och nu blir det att läsa lite i Vasalöparen innan ögonen ramlar ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0