New style

Idag har jag suttit i 3,5h i frisörstolen. Två omgångar blekning och en färgning senare ser jag nu ut såhär:
 
 
Så nu är man sommarfräsch i håret! Har aldrig varit så här blond förut som jag är i topparna nu. Eller, jag har ju egentligen aldrig varit blond, men jag har haft blonderade slingor. Men slingorna har heller aldrig varit så blonda. Men I like it!
 
Såhär såg man då ut före, det var det röda som var så svårt att bleka bort att det behövdes två omgångar.

 
Och såhär såg jag ut innan färgen sattes in, riktigt halvblond! Men det känns som att jag skulle kunna göra hela håret rätt ljust ändå. Men det får bli ett senare projekt i så fall.
 
 
När jag äntligen var klar hos frissan så cyklade jag hem och bytte om och så for jag och Annika ut på en långpromenad. Tyvärr så funkar runkeeper knäppt då jag har telefon i fickan bakom byxorna, så enligt den hade jag gått lite drygt 25 km på knappt 2 h. Inte så rätt. Men kanske 13-15km fick man nog ihop. Svängde förbi Linda och Svea en sväng också. Och när mormor och moster får bestämma klädsel så ser man ut såhär:
 
Inte rosa, bara nästan!

Kommentarer
Postat av: llEmmall

Suuuupersnyggt! :D

2014-06-30 @ 20:47:24
URL: http://www.llemmall.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0