Broarna runt

Det var jobbigt att fara ut och träna på rasten idag, men jag tog mig infalla fall ut och gjorde ett bra pass. Cyklade broarna runt på precis under timmen! Nu vet jag vad för tid jag ska slå!


Räknade lite på hur länge det är kvar till Vätternrundan nu. Det är typ snart! Jättesnart!! Idag är det exakt 2 månader till start, om en halvtimme är det på minuten 2 månader! Räknade även ut att jag har 8 träningsveckor på mig att komma i form, för veckan det är räknar jag inte som träningsvecka. Om man då räknar med att hinna cykla 100mil innan det är dags, vilket är rekommendationen, ska jag måsta cykla 12,5mil per vecka! Om man då räknar bort dom 9,44mil jag skrapat ihop i veckan är det 11,32mil/vecka som gäller nu. Har ju några mil på trainern också, men har ju ingen aning om hur många. Men om jag cyklar 3 gånger i veckan, två kortare (som idag) och ett längre borde det inte vara några problem. Lyckas jag någon vecka att cykla till Luleå och tillbaka så har jag 14 mil bara där! Så jag hoppas det ska gå vägen! Lyckades ju inte riktigt med 50mil innan Vasan så ska verkligen försöka klara det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0